Értékelés:

Jelenleg nincsenek olvasói vélemények. Az értékelés 2 olvasói szavazat alapján történt.
A Senior's Guide to Apple Watch Series 7 and Apple Watch SE: An Easy To Understand Guide To the 2021 Apple Watch With watchOS 8
Az Apple Watch-ot nehéz meghatározni. Ez egy nagyszerű eszköz... telefonálásra... üzenetek küldésére... alkalmazások használatára. A probléma a definiálással az, hogy nincs egyetlen olyan funkció, amiben jó lenne. Sok mindenre jó, és több célra is használható. Jó a fitneszhez. De arra is jó, hogy a gyerekek kommunikáljanak veled az iskolából. És jó az egészségedre is. És... nos, érted a lényeget. Sokféle célja van, attól függően, hogy ki vagy. Az Apple Watch azonban szinte minden helyzetben időt takarít meg, és segít szervezettségben maradni.
Ha új vagy az Apple Watch-ban, vagy csak jobban szeretnéd használni, akkor ez az útmutató, amely a watchOS 8-ra épül, segít neked. Az összes legnépszerűbb funkciót lefedi.
Belül megtudhatod a következőket:
⬤ Mi újdonságok a watchOS 8-ban.
⬤ Mi a különbség a különböző órák között?
⬤ Mit tud (és mit nem) az Apple Watch Series 7.
⬤ a watchOS gesztusokról.
⬤ A vér oxigénszintjének és az EKG-nak a megértése.
⬤ Az Apple Pay használata az Apple Watch-ról.
⬤ Családi beállítások használata.
⬤ A Kézmosás alkalmazás használata.
⬤ Az alvás nyomon követése.
⬤ Appok megtalálása, telepítése, frissítése és eltávolítása az Apple Watch-ról.
⬤ A különböző Apple Watch funkciók (például SOS, Breathe, iránytű) használata.
⬤ A különböző Apple Watch alkalmazások (például Naptár, Emlékeztetők, Zene) használata.
⬤ Vezetési útbaigazítás kérése az Apple Watch segítségével.
⬤ Siri használata az Apple Watch-on.
⬤ A karóra számlapjainak módosítása és megosztása.
⬤ Üzenetek, e-mailek és telefonhívások küldése/fogadása az Apple Watch-ról.
⬤ Egy edzés elvégzése az Apple Watch Series 7 órával.
⬤ Órás kiegészítők.
⬤ És még sok más!
Készen állsz arra, hogy elkezdd élvezni az új Apple Watch-ot? Akkor lássunk hozzá!