Gyakorlati módszerek az önmenedzseléshez: Modern menedzsment könnyen érthetően, 1. könyv

Értékelés:   (4.7 az 5-ből)

Gyakorlati módszerek az önmenedzseléshez: Modern menedzsment könnyen érthetően, 1. könyv (Johanna Rothman)

Olvasói vélemények

Összegzés:

A könyv hangsúlyozza az önfejlesztés és a közvetlen kommunikáció fontosságát a hatékony vezetés érdekében, ötvözve a történetmesélést a gyakorlati bölcsességgel. Új és tapasztalt vezetőknek egyaránt ajánlott, kiemelve, hogy az önismeret a jobb vezetés és a szervezeti siker alapja.

Előnyök:

A szerző, Johanna a humort, az őszinteséget és a személyes példákat ötvözi az olvasók bevonásával. A könyvet a feltörekvő vezetők számára alapvető olvasmánynak tekintik, értékes meglátásokat és gyakorlati tippeket kínál az önfejlesztéshez és a hatékony vezetéshez. A könyv egy sorozat része, amely a vezetés alapelveire épít.

Hátrányok:

A kritikákban nem említenek jelentős ellenérveket, de az önfejlesztésre helyezett hangsúly nem biztos, hogy mindenkinek tetszeni fog, különösen azoknak nem, akik a vezetési technikák hagyományosabb megközelítését keresik.

(2 olvasói vélemény alapján)

Eredeti címe:

Practical Ways to Manage Yourself: Modern Management Made Easy, Book 1

Könyv tartalma:

Akkor válhat kiváló menedzserré, ha először önmagát menedzseli.

Ha olyan vagy, mint a legtöbb menedzser, akkor még sosem láttál vezetői kiválóságot. Nem vagy egyedül.

A modern menedzsment megköveteli, hogy először önmagunkat menedzseljük - és talán ez a menedzsment legnehezebb része. Kutatások alapján és személyes történetekkel alátámasztva megtudhatja, hogyan menedzselheti önmagát.

Kérdéseken, történeteken és bevált lehetőségeken keresztül megtudhatja, hogyan:

⬤ Változzon szakértőből coach-á.

⬤ Felismerje és elkerülje a mikromenedzsmentet.

⬤ Támogassa a munkát végző embereket, hogy több problémájukat megoldják.

⬤ Foglaljon időt a gondolkodásra, hogy a legjobb önmaga lehessen.

⬤ Bízzon az Ön által vezetett és kiszolgált emberekben.

⬤ És még sok minden más.

A kérdésekkel és mítoszokkal minden fejezet lehetőséget kínál arra, hogy újragondold, hogyan menedzseld magad.

Legyen modern menedzser.

Tanulja meg úgy irányítani önmagát, hogy Ön és az Ön által vezetett és kiszolgált emberek olyan eredményeket tudjanak elérni, amelyekre mindenkinek szüksége van.

A könyv egyéb adatai:

ISBN:9781943487141
Szerző:
Kiadó:
Kötés:Keményfedeles

Vásárlás:

Jelenleg kapható, készleten van.

A szerző további könyvei:

A projektportfólió kezelése: Növelje kapacitását és fejezzen be több projektet - Manage Your Project...
Túl sok projekted van, és a tűzoltás és a...
A projektportfólió kezelése: Növelje kapacitását és fejezzen be több projektet - Manage Your Project Portfolio: Increase Your Capacity and Finish More Projects
Zárt ajtók mögött: A nagyszerű menedzsment titkai - Behind Closed Doors: Secrets of Great...
A nagyszerű irányítást nehéz észrevenni, ahogyan...
Zárt ajtók mögött: A nagyszerű menedzsment titkai - Behind Closed Doors: Secrets of Great Management
Hozzon létre sikeres agilis projektet: Együttműködés, mérés, becslés, teljesítés - Create Your...
Úgy gondolja, hogy az agilis technikák az Ön...
Hozzon létre sikeres agilis projektet: Együttműködés, mérés, becslés, teljesítés - Create Your Successful Agile Project: Collaborate, Measure, Estimate, Deliver
Gyakorlati módszerek az önmenedzseléshez: Modern menedzsment könnyen érthetően, 1. könyv - Practical...
Akkor válhat kiváló menedzserré, ha először...
Gyakorlati módszerek az önmenedzseléshez: Modern menedzsment könnyen érthetően, 1. könyv - Practical Ways to Manage Yourself: Modern Management Made Easy, Book 1
Manage It!: A modern, pragmatikus projektmenedzsment útmutatója - Manage It!: Your Guide to Modern,...
Ez a könyv a valóságon alapuló útmutató a modern...
Manage It!: A modern, pragmatikus projektmenedzsment útmutatója - Manage It!: Your Guide to Modern, Pragmatic Project Management
A káosztól a sikeres elosztott agilis csapatokig: Együttműködés a teljesítés érdekében - From Chaos...
Az elosztott agilis csapatoknak szörnyű hírük van...
A káosztól a sikeres elosztott agilis csapatokig: Együttműködés a teljesítés érdekében - From Chaos to Successful Distributed Agile Teams: Collaborate to Deliver
Gyakorlati módszerek egy innovatív szervezet vezetéséhez: Modern menedzsment könnyen érthetően, 3...
Szeretné, ha a szervezete többet innoválna? Kezdje...
Gyakorlati módszerek egy innovatív szervezet vezetéséhez: Modern menedzsment könnyen érthetően, 3. könyv - Practical Ways to Lead an Innovative Organization: Modern Management Made Easy, Book 3
Agilis és lean programmenedzsment: Az együttműködés skálázása a szervezeten belül - Agile and Lean...
Az együttműködés, nem a folyamatok skálázása. Ha...
Agilis és lean programmenedzsment: Az együttműködés skálázása a szervezeten belül - Agile and Lean Program Management: Scaling Collaboration Across the Organization
Szabadítsd fel a belső nonfiction íródat: Oktassa, befolyásolja és szórakoztassa olvasóit - Free...
Szabadítsd fel a benned lakozó nem-fikciós írót,...
Szabadítsd fel a belső nonfiction íródat: Oktassa, befolyásolja és szórakoztassa olvasóit - Free Your Inner Nonfiction Writer: Educate, Influence and Entertain Your Readers
Gyakorlati módszerek mások vezetésére és szolgálatára (menedzselésére): Modern Management Made Easy,...
Az emberek irányításában akkor lehetsz kiemelkedő,...
Gyakorlati módszerek mások vezetésére és szolgálatára (menedzselésére): Modern Management Made Easy, 2. könyv - Practical Ways to Lead & Serve (Manage) Others: Modern Management Made Easy, Book 2
Gyakorlati módszerek az önmenedzseléshez: Modern menedzsment könnyedén, 1. könyv - Practical Ways to...
Akkor válhat kiváló menedzserré, ha először...
Gyakorlati módszerek az önmenedzseléshez: Modern menedzsment könnyedén, 1. könyv - Practical Ways to Manage Yourself: Modern Management Made Easy, Book 1
Gyakorlati módszerek az innovatív szervezet vezetésére: Modern menedzsment egyszerűen, 3. könyv -...
Szeretné, ha a szervezete többet innoválna? Kezdje...
Gyakorlati módszerek az innovatív szervezet vezetésére: Modern menedzsment egyszerűen, 3. könyv - Practical Ways to Lead an Innovative Organization: Modern Management Made Easy, Book 3
Gyakorlati módszerek mások vezetésére és szolgálatára (menedzselésére): Modern Management Made Easy,...
Az emberek irányításában akkor lehetsz kiemelkedő,...
Gyakorlati módszerek mások vezetésére és szolgálatára (menedzselésére): Modern Management Made Easy, 2. könyv - Practical Ways to Lead & Serve (Manage) Others: Modern Management Made Easy, Book 2
Agilis és lean programmenedzsment: Az együttműködés skálázása a szervezeten belül - Agile and Lean...
Az együttműködés, nem a folyamatok skálázása.Ha...
Agilis és lean programmenedzsment: Az együttműködés skálázása a szervezeten belül - Agile and Lean Program Management: Scaling Collaboration Across the Organization

A szerző munkáit az alábbi kiadók adták ki: